hundar är rena drömmen

Så sanslöst go en hund. En boendes anhörig kom i lördags kväll med sin hund, en golden retriever tik vid namn Freja. Hon har ettt alldeles säreget ljud, pipglatt ljud ungefär. Men underbart söt! och liite stor för att vara en tikmen. Hur underbar som helst, hon la sig mellan mina ben, sen huvudet på låret och sen titta på mig och rent bad mig klia hon, och det är jag inte nödbedd på ;)
När matte skulle fara så ville hon inte flytta på sig, tror jag det med mig där som älskar hundar mer än allt! :)

Sen måste jag ju få framtyda min stora dröm, bara för att fylla ut här lite!

Resa ut i rymden, på det viset dom gjorde när dom landade på månen. Klassikt underbart! Då jag är helt fixerad av rymden så skulle det klå allt mer än vad som helst på denna jord. Utan tvekan. Fast något av det lär det knappast bli, eftersom jag är skitkass på matte, inget snille precis i allmänhet då det gäller tekniska saker med avancerade uträkningar. Men drömma kan man ju alltid :)

Bra låtar : Anberlin - The feel good drag
                : Dj Yankee - rompe

vi hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0