Valborg planer & helg planerna

Tänkte uppdatera er lite med lite planer inför valborg/1:a maj / helgen som kommer :)

Valborgsmässoafton blir att spendera med Håkan, Josefin, Henrik, sen någon mer gissar jag.
Fara och basta, spaa, grilla.  Sen då det är dags ska jag sätta mig bakom ratten och skjutsa de påverkade enbit ;P
Vi hade tydligen tänkt oss till Vindeln (?) . Någon som vi skulle till dit men, skit samma. Jag är nöjd endå :)
Sen torsdagen verkade det som danne ville till umeå att shoppa, fast han var inte säker om det gick nu men, hoppas . Känner mig smått klädlös just nu inför sommaren .

Fredag kväll blir det jobb. Sen direkt man slutar blir det plattan i botten till Norrbränna (utanför malå/norsjö) och bege sig till uffe. Sen tidig lördag morgon åker vi till piteå och årets första biluställning :) Ska bli härligt faktiskt, känns som det kommer bli en hel del med träffar i sommar, vallåkra, EDA. EDPS piteå blandannat, barkaby.Och många fler. Känns BRA!

Så där var min helg. hur är din?;D

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte för att vara glädjedödare, men är inte allting stängt på torsdag?! Det är ju röd dag!

2008-04-29 @ 17:57:42
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0