Varför blir 99% av alla gamla kopplingsnötare?

ja de ä en sak som irriterar mig, eller inte precis men, skrattar åt det iaf, nästan alla gamla ska back amed typ 5000 tusen varv ;D låter helskönt. Fattar inte hur kopplingarna håller men, inte tänkt man ska förstå allt ;)

Jag och Anna var ute och promenixade idag! Mycket trevligt må jag säga, kommer bli fler gånger! (fick lönn ont i fötterna)

Mina skor kommer trolgitvis här nångång under veckan. Skönt att slippa tjocka skorna.. aaaaaah befrielse

Blir 2 dagar somman kommer jobba 100% iaf, stiga upp 0700 imorgon, garaget och byta däck hela dagen. jobba kvällen, torsdag samma visa. Men vad gör man inte för sin käre pappa? Vägrar se han slita ihjäl sig. nej nej då gör jag det hellre...

Hmm vad mer intressant har hänt idag?  ja just ja, glömd det ypperliga vädret ;D

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja och herregud vad skavsår jag fick! Men absolut, fler promenader blir det :)

2008-04-22 @ 21:34:41
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Anna

Btw - SLUTA MED DOM DÄR JÄKLA SÄRSKRIVNINGARNA!! Även fast "lönnont" inte är ett riktigt ord kan du väl för fan dra ihop det! GAAH... (psykotisk)

2008-04-23 @ 10:32:34
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0