Världens krav på människan, eller personernas krav rättaresagt

Ja många personer tycker jag, har alldeles för stora krav på en. ingen är perfekt, ingen är precis som du vill ha det. Blir lite irriterad på det, sen hur en del personer uppför sig . Blir bara less på dom. Men men, min "fuskfusk" mormor/farmor eller vad man ska säga, hon och hennes man har varit gifta sen dom var 25 år.  Tycker hans kommentar till hon var ganska ovanlig, men endå ett bevis på att man behöver inte vara "jätte bra" för det ska fungera bra

"Du är inte vacker så som i mina drömmar, men det är endå dig jag vill vara med"

Kanske ska tillägga att dom har en väldig humor, och passar som handsken. Dom skrattar åt det idag, gjorde dom för jätte många år sen med . Men dom kan bara man vill. Men allt för FÅ vill egentligen !

aja luftade tankar, skönt det :)  ut i vädret kanske perhaps?

bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0