wierd

Något underligt hände mig igår kväll, min käre arbets kollega sa att det såg ut som en lågtblodsocker värde chock. Fast då jag vet vad det är så kunde jag direkt säga det var något mer allvarligt. fast det verkade inte varit så endå.
Typ allt började snurra, ögonen bollade runt sig typ. fick feber, blev jättevarm och svettades. jätte jätte yr! Tur det var i slutet av kvällen så man slapp tappa så mkt flex ;D

Sen var jag och mam & pap och kikade på en lägenhet, en 2:a åt mig. Vill ju bort från min nuvarande lägenhet för den är liite liten sen har jag inget internet där.. Men den lägenheten lockade mig inte specieltl mycket, då jag inte skulle rymmas med mina grejjor typ. Var lite litet för att vara en 2:a . Men men så kan det vara, blir nog att tacka nej till den.

Men iof har jag ju mest troligt ett hus på G ;) Ett mindre hus så du kan andas ut! Det skulle faktiskt vara rätt fränt må jag säga. Eget hus... tänk dig.. alla möjlgheter! ojojoj! är galet taggad och du skulle veta syrrans reaktion, hon blev stormförtjust!

haha end of today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0