wiiho

Haha ja, nu ska jag testa de här, hur ofta det kommer bli är det ingen som vet, inte ens jag ;D när jag orkar, kommer ihåg, eller har tid :) Ska man sammanfatta typ de 3 senaste dagarna kanske... Jag och daniel har iaf haft ett minilan, bara segat och sovit helt normalt endå. Daniel har spelat men jag har mest som vanligt suttit och tankat film och glott på nätets alla fräna sidor, bilforum, allmänna forum och skriver några ord och gör folk uppretade på mig ;D

Sen fick jag shopping rus, ny jacka, för min andra var helt dyngslut. sömmarna tappar fäste en efter den, så de vart en ny , och även ett fräckt grönt bälte. Kunde bara inte motstå det. Wonder why? Sen beställe jag även skor! great stuff äntligen får man mindre kompakta och svalare skor. Vem vill inte ha det?

Nej, 30 minuter kvar till helgens bravader med jobb börjar. Dock har vi det väldigt lugnt så det kommer bli en cool helg att umgås med mina kära arbetskamrater. Och några boende som är pigga i knoppen som går att prata i realtid med :) Hejdlöst roligt ibland att lyssna på deras berättelser, ni kan inte ana ibland ;D haha!

Föresten någon som vill till umeå och shoppa? Helt galen snart, ingen har pengar, eller ska till ikea( point anna ;] )
Eller bara inte kan... men men, får väl tjata med mig Lisa ut, än fast hon brukar inte vilja men, Om ni undrar vem Lisa är så är det min kusins sambo. Hoppas bara man får en relativt lugn stund med barnen där. har ett tok sött kort på mobilen, men är inte så energirik så jag orkar lägga in det, men men, värd blogg visst? haha vi hörs maybe


Upd:

Jaa nu har jag matat mig igenom en kväll på jobbet, går ju sjukt lätt. Men mycket gör ens arbetskamratar att man trivs, att man har så pass kul som vi endå har :) Toppade av kvällen med varm nyponsoppa, lite glass, och en skvätt grädde som var kvar innan det var dags att diska bort och städa bort allt fika !

Har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva här egentligen, för jag gör ju inte speciellt mycket om dagarna :) jobbar eller försöker umgås med några kompisar, börjar bli lite tunnare på den fronten, men många har ju sambos/flick/pojkvänner så de ställer ju till det en hel del.

Finns hur jävla mkt som helst att skriva egentligen, fast nog inget någon är intresserad av att veta antagligen.

Saknar tiden innan gymnasiet,  då det iallafall var HÅLLBART! nu är allt bara uppfuckat

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt och lite otippat att du blivit bloggare, robbelibobban :) jaja, jag tar åt mig av umeå-inlägget, men jag hade ju som redan planerat in sundsvall. men vem vet, jag kanske inte hittar någon studentklänning o.dyl. så då "måste" jag väl följa med dig till umeå också... Höres!

2008-04-18 @ 23:36:51
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0