jag älskar....

MINA DRÖMMAR! haha jag drömde att jag vann OS guld inatt, åkte skidor utan stavar från masses till finnbacken, och där os-guld!  Och sedan andra halvan av natten , hmm just nu har jag glömt vad det var. Men absolut ingenting som stämmer överens alls!

Sen fick jag ju träffa anna igen ! (lät som vi är tillsammans typ haha ) , men alltid roligt att träffa anna, som sagt de är mkt tråkigare i lse utom sina bästa kompisar!  SKjutsade lite lätt sen fika hos monika. DOck ville jag inte upp så jag väntade i bilen, men tji fick jag. Fika blev det. Men jag såg ut som en likmask och skäggig och jävlig, men var bara att promenera upp ;p en snabbkaffe kopp och lite lätt surrande så skjutsande igen sen bad jag nästan anna att få fara hem och sova, för man mår inte precis toppen kanon med feber/huvudvärk/svullen hals !

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är så glad att jag har fått träffa dig också i helgen, min bästa Robert :) tack för hjälpen igår också! Jag orkade inte ringa dig idag, men du kommer att förstå när jag berättar...

2008-08-30 @ 15:34:22
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0