JÄVLA HALS

Asså typ allt är fel / galet idag. Just wait

Drog på stenbergska imorse för min hals är helt galen, ibland kan jag inte svälja alls. Och varje gång jag lyckas svälja gör det ont så ini helvetes.  Men sen då jag fick komma in och ta ett blodprov för CRP och ett halsprov för att göra en odling på det för att kolla ev infektion. Så var ALLT NORMALT. Även min temp, 36.3. Dvs inget fel men allt känns fel i halsen.. Finns inget att göra. Jag får inte penicilin förns jag blir mer sjuk.. SUCK!

Sen gårnattens dröm jag hade... Hur jävla många olika tankar/ställen/happy stuffs/fester man varit på, så lyckades typ allt hamna i samma dröm. Och en tjej var med där, fast hur allt blev sammansatt till att som det blev har jag absolut inte den blekaste om, bara att jag var sjukt fundersam i morse på vad fan man egentligen drömmer...

Sen just nu märkte jag att jag glömt lägga på telefonen sen jag pratade i telefonen... clever dude! NOT!

Nu blire ringa daniel och se Hancock! Sägs ju bara en bra film så vi får se ;) Gårdagens film blev iaf   "Wanted" och jag måste endå säga än fast den var smått överdriven var den bra!  SKönt att filmtittandet kommit igång igen sen daniel hade sin tös här ;P

Fast innan jag gör det måste jag bara få berätta om dagens klantighet! hahaha, farsan är ju ansvarig för alla fordon inom posten i lycksele, så ringde dom om en trasig el-moped. Vi temp lagade den och jag körde hem den på norrmalm, men den gick så sjukt sakta, typ 10km/h. Och den gör minst 40 iaf. Och jag fattade inte varför. Lilla bilkön bakom mig.. eller inte ;D  Sen då man kommit typ nästan enda hem så märkte man parkeringsbromsen var låst fast , fast den tog så dåligt att man inte tänkte på det, fast mopeden gillade det nog inte! Gott skratt åt sig själv man kan få ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0