Late night activitys!

Yep så äre, fast fyllandet låter jag andra stå för! Så umgås jag lite över skype med dennis & Jon! Roliga jävlar de där haha!
Sen anna som aldrig kan sluta retas, iof why not, dock är jag liiiite feg, och sen liite mera feg. Eller ja skit samma. Feg ;D

haha jag är omständig, och klantig idag. tappar hur mkt som helst, dock lite framgångar med ev NYTT JOBB! ska söka på måndag, heltid vardag! UNDERBART OM JAG FÅR DET!

upd: i brist på annat kan jag väl skriva något mer... Anna åker ju tebax till pite imorgon, lite boring att man aldrig kan ses nästan, då hon rä i stan jobbar hon, oftast ;P sen äre ju inte bara jag som vill ha anna! (okej de där lät dumt) men, you get what i mean!

vad nu? hmm fördriva tiden tills jag ev ska skjutsa hem håkan & jennifer. Dom skulle bjuda på pizza men, jag vet inte, kanske tar pizzan och tar som mat till morgon dagen eller så nekar jag helt enkelt som jag brukar :) Kanske därför jag smalnat av så mkt? jag är ju fan ingenting kvar av mig snart, brukade väga 87kg ca men nu äre ca 81. Dock börjar träningen igen på måndag så börja försöka bygga lite mer muskler, jag och min kamrat thomas! En familjefar som knatar på riktigt bra måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0