Liiite lagomt seg

För jag orkar nästan inte skriva, eller så har jag inget att skriva om, fast egentligen har jag väl det.

Helgen som var flöt på ganska bra, stressigt som fan på jobbet och man var ganska hjärntvättad då man kom hem på lördagen, fast ingen vila, duscha, snygga till sig ( om det nu går?)  sen iväg till anna på kopparvägen där det var lite grillning och middag, fast då jag kom var det bara att slå sig ner och öppna lite alkohol haltigt ;) Kvällen var bland de roligaste jag gjort på sjukt jävla länge, massa kortspel, fulprat, folk! allt var kanon :) förutom att man skulle upp och jobba klockan 07:00 på söndagen men, shit happens man får offra! Lite annat skoj där med som jag inte ids säga ;p

Sen veckan har det mest varit segt, jobbat och degat. Med tanke på att både anna & daniel inte längre är kvar i stan blire ju ännu segare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0