No good summer weekend weather

Verkar bli sämre vädre, men jag bryr mig inte ;D jobbar ju hela helgen, alla kvällar, så jag har nog det jag gör.. fast brukar vara ganska trevligt endå. roligt folk man jobbar med :] aldrig tyst och aldrig slut på skämt och humor ;p 

Jag försöker envist att komma ihåg min systemkamera för att flytta över bilder, men minnet ä ju som vanligt aldrig på topp! Inte för att jag känner mig så jättefräsch heller dock, troligtvis halsfluss, ganska svårt att svälja, så matlusten är INTE på topp...

inte heller ens samvete för man bryr sig nog för mycket om folk, men samtidigt ska man ju bry sig? inget som stämmer i mitt huvud nu :/ alldeles för besviken på folk.  varför ska man ens hjälpa folk som bara sen skiter i en? makes no sense. Men som tur är finns det ju vissa som fortfarande alltid är kvar :) Synd bara att 1 av dom bästa snart flyttar, fast som hon säger, " du får komma hit" ;) haha såsantsåsant. Och det lär jag göra! Testa på livet i piteå en helg maybe babe!

Gu va allt blev osammanhängande. men as if i care. not ;D

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart du måste göra det! Jag kommer ju att sakna min Robert...

2008-08-02 @ 00:00:05
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0