Slut på helgen

yes box nu äre slut på en dag på stan, eller inatt/imorse var det ju ;p blev sent som vanligt men ca 0400 lyckades man komma isäng. men vakna likförbannat ca halv 8. Fattar inte :/
Men var endå oförskämt fräsch idag med tanke på hur länge man druckit.

Satt med susanne och pratade en hel del på öltältet, var sjukt uppskattat. Lustiga är att jag satt ganska länge med farsans jobbarkompisar. istället för mina egna som jag tappat bort sen long time ago! Hon lyckades nästan tagga upp mig på att göra en sak fast jag fegade ur, och jag tror nog det var bra med ;D  Slow approach please! Eller en lite mer human kanske..

Umgicks merdelen av kvällen med mina kollegor på jobbet, daniel och anders. Riktigt härliga grabbar med mycket full i fan pågående hela tiden.

Men vad återstår nu? hmm jo typ fara hem och bita i tvättstugan igen sen klubba sig tidig kväll. Annars lär man nog aldrig ta sig upp imorgon bitti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0