Umeå!

Ja nu är jag och danne här på röbäck och sitter i soffan efter ett träningspass joggning ;D  Nu blire typ film eller bara se tv och chilla tills vi ska gå isäng och sova och sen morgondagen blir ju uphill final träff.

Hmm.. what else har hänt, hittade en tröja , dock inge mer men hann inte titta så mycket, stackars daniel hittade inte ens något ;P

Dock är ju min värsta mardröm besannad. Anna flyttar piteå very soon, daniel flyttar stockholm TYP NU nästna, måndag... hur fan? jag måste seriöst flytta nu för jag har ingen man vill vara med kvar typ :/   shit pommes dvs... ehm JA

Kommentarer
Postat av: eva

det står automatiskt anonym när man inte fyller i sitt namn.... lycksele dit ska jag till veckan, till ernst erikssonsväg ;) hehe

2008-08-08 @ 23:54:02
URL: http://evasriddle.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, flytta upp till Piteå du med :)

2008-08-10 @ 15:40:57
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0