Dålig planering

För jag hade tänkt komma ner på travet och spela lite på hästarna igår, men vet du vad? jag trodde det var söndag kväll. Fast det var fredag vid LUNCH. Kasst minne och planering.. suck.

Ja vad har hänt mer... inte så mycket, köpt lite mer fiskegrejjer för det jag hade var lite gammalt, Så nu ska jag bara ringa en bekant så ska vi kanske ut och flugfiska någon dag.  Kan ni gissa hur sjukt jävla kul det är? I guess not if you havent tried it!

Sen kan dom SLUTA GRÄVA SÖNDER MITT VATTEN! Ny grävde dom typ sönder eller något typ 50m från huset. så då man ska duscha var allt vatten brunt och kom massa sand/jord. Mysigt värre. Sen läker min toa lite vatten, så de rinner alltid vatten ner i själva hålet. Och då vattnet inte rä så mysigt.. så blir hela min toa svart. Fräscht? not

Sen äre ju sjukt varmt ofta, men nästan ingen SOL? vafna äre för fel

Kommentarer
Postat av: erran

LOL jag har haft saaaaamma problem ;p duscha i brunvatten är inte de läckraste;O

2008-07-05 @ 19:29:09
URL: http://hundraprocentnerd.blogg.se/
Postat av: erika

men LOL samma öga? haha lyckades bra där ;P

2008-07-06 @ 16:41:09
URL: http://hundraprocentnerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0