Dåligt om tid

För att jag faktiskt har skrivit något alls, det finns fanimej inte tid. Alltid något nu faktiskt, men det är ju motorveckan också! Sen jobbar man ju och inte alls ens haft suget att sitta vid datorn...

Idag var det jobb på listan, 7-12, sen knata ner på stan. Där man sprang ihop med ante & lisa och barnen och drog en fika på duvan, galet gott kaffe måste jag säga. Nästan det bästa jag druckit på länge!

nu sitter Ellen i mitt knä nynnar på någon låt. Haha hade hoppats på en lugn stund här men icket !

Miss ma buddys btw

och btw, fest hos mig nu på lördag. grilla festa, öltält sen! hör av er och kom!

Kommentarer
Postat av: minja

sen när började du dricka kaffe?;s

2008-08-01 @ 13:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0