Hur "/(&#"(/¤&"(/¤"(/ kul som helst!

kneeboard... ojojoj säger jag bara. känner av det i armarna idag och benen än fast man bara inte rör dom, men man sitter lite konstigt,  ni måste testa det. Men ett tips är ju våtdräkt :)
Syrran har ju stulit kameran av mig, men ganska bra för hon är småduktig på fota och hennes bästis väntar barn typ vilken dag som helst. Skulle va styggt om det blir IMORGON ONSDAG 16 JULI , på min alldeles egna födelsedag ;)
Så ni kan gissa attt syrran fortfarande beslagtagit kameran så bilder från detta evenemang i umgransele får ni senare.
Även ganska roligt att se då Lars åker, för han bemästrar nästan allt, kneeboard, wakeboard,vattenskidorna, trixskidor. vattenring. ALLT!

Sen igår måndag var min första dag att jobba igen efter semestern, men den kunde faktiskt börjat bättre... Jag började 8:00 men vaknade först 7:57, lagomt stresspanik men jag tror aldrig jag gjort så mycket på så kort tid, och hur allt blev rätt fattar jag inte ett skit av, men på jobbet kom jag 3-4 minuter över 8, Så snabbt gick det iaf :) Men inte så underligt att man aldrig tar sig upp då man aldrig somnar om kvällen, dygnen är ju helt vridna. Men skönt med lite mer ordning igen!

Be happy!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan få se min nya mobil imorrn. Se det som en födelsedagspresent ;)

2008-07-15 @ 21:18:24
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0