Scary movie night för en fegis som jag!

japp, jag vet, är det normalt att en kille HATAR skräck filmer? Jag överlever inte många filmer kan jag lova utan mina händer och min varma goa filt som hjälpmedel ;p sorligt men sant. jag är en coward då de gäller skräck filmer!

Men jag och daniel har iaf betat av alla Resident evil filmerna, japp , 1:an, 2:an,3:an!
Och som vanligt är ju första filmen bäst!

Fast det var inte att jag och daniel skulle få middag idag.. fanns inte lövbit någonstans i staden. Så Americana fick arbeta för oss, shit happens, jag får åka bort och träna i morgon. jag ska ju endå trots allt åka till bratten. Dock måste jag ta tag i det nu. Jag SKA INTE FEGA UR. inte för ajg är feg för det men, det är inte så jobbigt.. eller jo. men det är en härlig känsla !

Nu ska jag sitta och snacka lite med Ole & silje. Norskar, men förbannat trevliga och roliga. hejdlöst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0