Slut på det roliga

Nu sitter jag här på min sista semester dag, lite udda att börja jobba igen,men då kommer man till en normal dygnsrytm iaf! För vem går och lägger sig 22:30 ca på semester? Inte många, iallafall inte jag. Blivit mer typ 03:00 osv så hela dagen efter är lite snedvriden, stiger upp typ 12 för man somnar bara ifrån väckarklockan.

Har börjat med Skype, eftersom pierre och dennis tvingat mig, och det är ganska bra måste jag väl säga. Ganska skönt att sitta 4 små nissar och surra, skratta jävlas .

Även igår hade jag en go tid. Jag dennis pierre drog på golden bar och jag åt kolgrillad kyckling för första gången! Inte illa alls var det. Roligaste var att titta på allt folk som tittade sjukt underligt på oss för vi skrattade galet åt gamla skolminnen, hur jävligt jobbiga vi var som klass. Att lärarna blev tokiga för vi lydde inte deras order eller nått alls. Och lärarna som vi avgudade! hahah ja helt makalöst

Dags till verkligheten igen, upp 0700 imorgon och back to reality :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0