Way to much shit happens ;D

Och som vanligt lite med tid, motorveckan tog ju sin lilla tid, sen 2 dagars fest fredag och lördag. Så Söndagen var man ganska sliten med tanke på hur lite man sovit... Städa bort illa luktande tsatsiki som stått framme , stank överallt ;P plocka bort alla flaskor, ta bort borden, torka torka torka torka... massa jobb med det. Men de va sjukt trevligt,
Jag , tobbe, pierre vare som kompanjonerade genom helgen, och de va sjukt jävla roligt! Furuviks stranden fick offra sig för oss, och skönta tt bara, och många skrattade nog åt oss. ;) Bjuder på den!

Nickes kommentar diggar jag styggt hårt " som att vifta med en limpa i globen " HAHAHAHHAHAHA resten får ni gissa ut själv ;P

Greve x2 brothers är ju galna med,  jag och greve som simmade till alkohol missbruket, haha allt är bara för mycket att skriva. Och tar för mycket tid :)

För vem orkar ju sitta inne nu ? inte jag iaf, inte länge... Bada imorgon igen YES!

Sen har jag återigen lärt mig några läxor. Sjukt vad dom kommer gnälla " men vadådå , varför inte, snäääällllaaa"


Men nej tack... no more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0