wiee

Sitter här och blev typ akut stört trött. Men så äre ibland, gissar kvällsfika sen kvälla järnet! Från inget till något annat så blir det ingen s60 under motorveckan typ :/ men c30.  okej ni som inte vet är det show bilar. men tv och skärmar osv osv i bilen. Men får väl duga ;) Duger att skjutsa runt någons arsle iaf!

Sen måste jag ju uppdatera min planering!
12 juli får jag c30
14 juli börjar jag jobba
16 juli fyller jag 21 (vetefan vad jag jobbar för pass)
18-26 (typ?) Motorveckan
Sen fortsätta jobba som vanligt :)

Slänga in någon umeå resa bland allt de där med. Måste ju se till att kusin barnen sköter sig och att umeås shopping centrum tjänar lite pengar på mig i diverse affärer!

Och bjuda anna&simon på spaghetti och köttfärssås för dom misslyckades med sin och min är super duper god ;)
Och bjuda dom på hot chicken rolls med! inte lite att göra här inte! haha Som man bäddar får man ligga...

Vad mer intressant... jaa snart lön igen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0