Flyta!

Ja. jag ska nog göra det.. FLYTA!. men vad tror DU det är?;P haha det är så man tex om jag jobbar 75% som jag gör, ökar min tid till ca 90% och jobbar på andra ställen utöver mina ordinarie turer. mer cash, men mindre tid över. men endå, heldagar gör inget, bara inte kvällar! Och extra pengar är ju det jag vill ha. Nog klarar jag mig bra på det jag har nu, men vill ju köpa mig så mycket! Sen måste jag, har sagt det jättemånga gånger , men måste verkligen kolla upp om huset! Har jag i princip samma boendekostnad som jag har nu äre ju helt klart värt det!

Nu kom daniel iallafall, får se om jag ska försöka spöa han i NHL på Xbox ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

alltså jag fattar nada om det här inlägget. flyta?

2008-06-13 @ 14:54:10
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0