förkylningsgänget

Jag har även nu slagits av denna jävla förkylning. Men inte så hårt men tillräckligt för att känna av det!
Var hos dennis brorsa igår och umgicks, 2 hundar där som inte var dåligt sällskaps gosande! BIlder kommer, med lagom grimash ;)

Snart äre semester! 1 vecka kvar, eller 4dagar, beroende på hur man ser det , men jag är 3dagars ledig under midsommar, HELT PERFEKT! Det blir antingen pauträsk, dock inte frågat, eller om jag får ta husvagnen drar jag nog till Åsele och sen vilhelmina, 2 dagars folkrace, Spännande ;)

Beställt klipptid igen till efter midsommar, sen ska Anna få slinga mig, dock tar jag med mig morsans klippar grejjer, kommer att bli spännande :D Sen kom vi eventuellt överens ( det lät dumt ) att äta middag hos anna&simon då. Fast vi får se, kan blihos mig med men det rä "deras" tur att bjuda igen på middag, fast jag måste hitta något spännande recept att laga! Jag är ju faktistk ganska duktig på laga mat, trot eller ej! Om någon törs så får dom fråga så kan jag bevisa det och bjuda på maT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0