Ögonspöken

Ja de är något som jag har, om man kan titla det som ögonspöken... Ser typ något som svischar förbi ögongloben ibland :P men jag tror det är pga mitt synfel.  Och nej, jag är inte störd ;P

Anna verkade inte hajja det med att flyta, så jag för ett försök till :)

jag jobbar 75% nu, och vill öka min tjänstgöring. Så jag börjar något som heter "flyta" , eller "flytare", dvs att jag har förtur på alla turer inom de ställen jag vill jobba på före någon annan. Så jag måste göra ett visst X antal timmar varje månad för att det ska gå ihop, ibland kan man ligga plus, ibland minus.  Men kort sammanfattat, man jobbar MERA! :) mera pengar! minder fritid, men vad äre för lönt att vara ledig då alla andra jobbar? precis INGEN! , ( nästan )

Och nu snart äre fotbollen, jag och danne ska typ halvt styra upp något, beställa mat och se. Men vet inte hur det blir? danne velar :P Sen har jag lite pyssel i lägenheten att göra, tvättar, städar, renbäddar. (sånt som man alltid måste göra hur jävla tråkigt det än är ibland) .

Verkar som min granne nere i källaren, johan har flyttat, ingen mer bil utanför, stod massa grejjer på bron igår. Och jag vet Lotta har pratat om att han ska flytta, fast det han han sagt i typ 1-2 år :) Såå.. kanske nya grannar i källaren snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0