Run the show

är en riktigt bra låt! Digga fett. bra beat o allt!

Nu är iaf midsommar helgen över för min del, varit på folkrace fredag&lördag, sedan i joranträsk. Där även fåren är i år :) de ä riktigt roligt att dom inte är ett dugg rädd för människor. Och mina byxor höll på få sig ett tjuvnyp!! Ett litet svart lamm började nafsa på mina ben, sån där "dra åt snöre" vi foten, SPJOING så fick jag tillbaks den på benet, och "&#"(# va ont det gjorde ! Men inte hans fel att den stack fram ju ;D

Och fåren kan ju verkligen konsten att slappa! BLir rent avis faktiskt...

Slänger även upp lite andra bilder, det som ryms på denna blogg!



Stora hörselkåpor, litet huvud, små händer , stor tutte = Lowe

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Robban, vad är du för jäkla storstadsmännska? Får brukar normalt inte vara rädd för människor, så folkrace-fåren var knappast unika :P

2008-06-23 @ 23:49:59
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0