sleeeepy

Jag somnade trotsallt någongång inatt endå, eller snarare i morse...

Blev att vakna till liv och sen höra med Lisa vad som dom hade för dagsplaner, dvs inga. Spelade 4-irad med ante&ellen. Fyfan vad jag är borta ibland alltså, tänkte inte ett skit ibland, så därför förlora man ganska enkelt , men ajg vann endÅ! trot eller ej med min IQ! ;p

Kvällen verka bli lite fotografering, fota kirres 142:a och sen lite kapprejs. Blir väl bra sysselsättning ikväll antar jag :)

Vet inte om jag orkar säga något med om det jag skrivit tidigare, för det är ju endå ingenitng som var pågång. men ni fattar de 99.9% troligt gick skit iaf!

En sak som jag aldrig fattar, varför kan folk inte säga saker direkt, utan istället smyga på det? lite klurigt äre...
Less hur som helst.


Group 1 crew - forgive me

Kommentarer
Postat av: t

SHIIIIIT vad länge sen jag såg dig sist!!!! Hur är läget och vad gör du nu för tiden?

2008-07-03 @ 20:48:47
URL: http://www.metrobloggen.se/tinnor
Postat av: t

Jo du, minns inte hur jag hittade hit men det tog ett bra tag innan jag ens fattade att det var du :D Jag bor kvar i lycksele på bbv.. Är mammaledig just nu! Sj då? flyttat? jobbar? tjej`? osv :P

2008-07-04 @ 21:47:21
URL: http://www.metrobloggen.se/tinnor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0