Sommar och sjukt varmt och galen sol!

Ja verkligen, Lycksele var det varmaste stället i Sverige igår. Tvekar inte vi var det även idag! Och ni har kanske märkt att det är inte så hemskt stor uppdatering nu men , VEM kan sitta inne då det är 29 grader i skuggan, inte ett moln på himmelen? För varmt att vara inne, för varmt att vara ute, men så SKÖNT!

Nyss hem kommen från balen, trött i benen men nog äre många andra som också var det. Och nervösa ;)

Synd bara jag är så (/"&¤"(/¤&"(/¤" kass på ställa in kameran, tror jag ska köpa till en fetare blixt som räcker, många bilder blir för suddiga och mörka. Men jag måste verkligen lära mig denna kamera, plugga manualen för typ.. första gången i ens liv man ens läser en manual flera gånger? Rekord!

Helgens planer lyder såhär!
Ikväll får jag faktiskt se vad jag ska göra, eventuellt chilla, Surrar med danne nu om att kanske dra på hälla och sola och ta de kallt. Sen har jag lovat anna & simon skjuts hem inatt/morgonsidan om dom nu vill ha det. VI får väl la se...

Fredag blir det umeå eller snarare bussjö folkrace bana ;) Härligt med massa sol och folkrace, damn good!
Sen snabbbesök hos små trollen ellen&albin samt andreas och lisa, tigga sig lite mat innan hemresa!

Lördagen blir är en semester dag som jag tagit ut, För att fara på EDPS Piteå. En dag på strippen, massa dragrace körning. Mycket folk, heldel kändisar. Fotografering. Massa massa. Ska vara chaffis, så tänker INTE betala någon mat ;) eller dryck för den delen att hålla sig vaken, dvs loka, cocacola.fanta osv

Men nu är alla balbilderna överfflyttade. Får sortera dom senare och eventuellt skicka några på förstoring om det blev några att ha. Jävligt besviken på att många blev så mörka.. Men går nog att redigera i Photoshop. Får testa mig fram.

Nu ska jag ut igen, PALLA sitta inne? nej nej och åter NEJ! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0