Dagen efter :)

Dagen efter .. hmm jaa det var trevligt igår. Än fast jag i nycktern tillstånd var :) Började ju med en massa grillning, sen en XXX frågesport runda. De du ;) Kan ta ett exempel " Vem suger bäst?" A: Jossan B: Emmy C:Matilda

Och suga... ? jaa popcorns kärnor med sugrör till en kopp på tid :)

Sen blev det lite allmänt skjutsade med Sanna en sväng för att hon skulle få mer sprit och lämna hemma lite saker så de inte söps bort ! Sen tillbaks och plums i plurret! Riktigt jävla skönt att ligga i bubbelbad och mysa.. MEN inte mysigt med alla hudavlagringar som börjar flyta upp i vattenytan efter en stund.. Fy helvete vad äckligt. Tack och lov för att nån uppfann duschen / duschcreme / schampo!!

Sedan for jag ut en sväng, träffade folk och körde en stund. Fick dock fara tillbaks att hämta alla och stackars Olivia som jag fick mer eller mindre dumpa av. Det var inte meningen iaf men, hade ju lovat att köra dom så.

Slutade med att jag gick isäng ca 0300. Sovde till halv 1 idag så det var relativt skönt må jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0