Fighting!

Ja gårdagskvällen blev ju inte precis som man hade tänkt sig. Tvär ringde till Josefin för dom hade tydligen fest (?). Dagen efter valborgs dvs :P  Så då for jag dit och surrade ett tag, slutade med att vi skulle se film, fast så mkt film blev det väl inte. Det var jag, minja, josefin, och linnea.  Det hela slutade med att minja & josefin gick en sväng för att hämta en mobil laddare, och fritös. Sen då surrade jag och Linnea en stund och bara degade. försökte få hon att vakna från sin fylle trötthet!

Sen blev det ganska roligt, jag och linnea tokbrottades i kamp om platsen på soffan. haha de va helgalet jävla roligt . Men jag måste erkänna att jag fick ganska mkt stryk...Men jag skyller på att jag är mega kittlig och inte hon ;P
Men sen efter vi knockat varandra några gånger så blev det 1 gång för mycket, hennes rygg fick sig en liten smäll och man hann bli rätt så rädd må jag säga. Men jag tror det gick bra iaf ? Enligt hennes egna ord.

Dock var klockan ca 03:00 då. Ganska trött man blev, eller alla var väl. Kvällen slutade med att man grattade minja igen på 20 årsdagen, bad Linnea om en rematch någongång. Och skjutsade hem josefin :)

Ikväll bär det iväg till Norrbränna, för att sedan bränna iväg till Piteå :) så här kommer det vara lite dött tills Söndag/måndag någongång :) vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0