great day!

En kanon dag, typ nästan hela dagen... föutom lite moln och blåst sisådär mittpå dagen. Kvällen var dock underbar ända till att barnen börja bli för trötta och bråka... men men så äre ;P

Sen såg jag lisas kamera, och den vart jag jäkligt sugen på. känns faktiskt mer vettigt att köpa en finare kamera innan man köper en dv filmkamera, det får bli vinterns inköp ;)

Nu har vi iallafall lagt barnen, och sitter och tittar på körslaget finalen. Tror dom skulle plocka fram lite chips, sånt där onyttigt ! :) Men efter min del hoppade på studsmáttan borde jag få äta några chips iallafall. Och promenaden med barnen för att trötta ut dom och stadspromenaden med. Kanske blir några chips endå, och ev nån cider om dom har över :)

Lite segt att fara hem imorgon, men måste ju jobba och få in pengar, Sen far jag ju endå till öland på torsdag. Iallafall börjar resan då. Kommer bli en jävla seg söndags bilresa måste jag säga... vete tusan hur långt vi har tänkt att köra hem på lördag kvällen. Men men, vi får se. Uffe lär nog däcka som vanligt och jag får köra, tur han införskaffat en gps så jag hittar hem ;D

Sen blev det lite lustigt så att syster min och lars skulle sova här med, så jag får fortsätta sova på min dubbelsängs luftmadrass och bli väckt tidigt på morgonen av barnen.

Nej nu måste jag vara social, annars blir detta för varmt för mina ben, en bärbar blir ganska varm att ha i famnen hehe.

Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0