Hur orkar dom?!

Ja hur orkar barn?! deras tempo är sjukt. Nu sover dom äntligen (tror jag). Är iallafall tyst. Albin är ett riktigt energimonster.

Skönt att kunna släppa iväg andreas & lisa på lite nöjen. Är bannemig tufft jobb att vara förälder :) Svårt att verkligen sätta sig in i deras sits dagarna ut från morgon till kväll. Men är man ovan så äre nog lite tuffare, fast jag tror man överlever :) Alltid många andra som har barn med som kommer och hälsar på så föräldrarna kan tex dricka kaffe och surra en stund.

Ja... nu sitter man här, och mår väldans gött måste jag säga. Dags att ta ut linserna bara, fattar inte varför jag är så jävla trött? Måste vara en slövecka elr något liknande.

Helsikkes varmt det blev med att ha en laptop i famnen. Galet galet.

Föresten, tips på någon bok? Vill läsa i bilen på väg ner till öland då jag inte kör.

Hmm vart ställde jag nu min bonaqua...?


-----:update:-----

Att folk gnäller på att dom har ingenting att göra, allt är så tråkigt blahablaha osv du vet, men endå nekar då man erbjuder att hitta på något? quite funny :) haha

barnen sover fortfarande, men dom är ju jättesnälla så. Är inget större problem att vara barnvakt, bara roligt!
Satt ju med båda barnen i knäet medans dom åt sin välling... mys? JA

jag vill ha en hund :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0