just beat it

Ännu en dag, med dåligt väder dvs. Hagla ganska mycket idag, inte så vanligt men det händer :)
Sen var jag hos lotta min next door neighbour och hyresvärd och drog lite slingor i håret. Och snaggade liite av på längden. Så nu är jag pimp inför sommareN!

Ölands resan verkar bli skitväder, men vi får hoppas vädergudarna spelar biljard med lite moln och regn åt något annat håll kanske. Känns dock ganska motigt att bila 380 mil på 4 dagar. Men samtidigt är det ganska relaxing :) Förutom att man får helvetes rövont...

Sen ska jag typ köpa jespers kamera. Han skulle ju höra av sig under dagen.. inte hört av sig än :P får ringa och jaga han ... Det är en "system kamera", vad det är för innebörd fråga någon kunnig, jesper förklarade men jag fattade inte spec mkt :)

30 minuter kvar till jobb... Men inte länge kvar. Sommaren.. semester... SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0