Längesen!

jag skrev något här, har inte haft tid.. jobbat sen då man inte jobbat har man inte tänkt på bloggen.. illa illa. Men så blire ibland :) Ja vad har då hänt... Jag har då gjort klart med köpet av systemkameran. Fick lite till grejjer på köpet så det är skit nice!
Sen då man fick lönebeskedet så har man INTE fått sin OB lön.. asså vafan? Kommer de bli fint samtal till lönekontoret ! ;) Bara det kommer på min nästa lön så spelar det ingen roll.

Ja nu grundar ju balen, hoppas jesper kan fixa in mig på själva hotellet med han så jag får fota lite jag med :) Ska trängas tidigt och få bra plats!!

Samma dag som det är balen har vi grilllunch på jobbet, sjuuuukt gott de ska bli, sen efterrätten är ju inte att leka med, får se vad det blir i år!

Sen har jag blivit träningstokig. Inlines med stavar, hur skoj som helst, jobbigt som fan, beroende på hur man åker. Men jag kommer nu på fredag iallafall att åka till flygplatsen, tror det är ca 8km? ajja skit samma, blir en tur iaf! Om jag ska orka med dom 1.8mil jag ska i sommar så äre nog bäst man tränar som en GNU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0