Musiken

vem feun kan leva utan musik? iof dom som aldrig hört musik kanske. men inte jag, nu är jag så pass över extremt beroende så att jag behöver ha musik än fast jag sover, dock äre ganska mysigt. Förutom att det trasslar runt halsen i halsbandet så man halvt kvävs :P

Sen tycker jag det får sluta regna, så jag kan ge mig ut och åka inlines, redan fått fika i bratten bara jag åker dit, iof 1.8mil men vafan, de borde jag väl palla?

Sen klagar pappa på mig, då jag säger att jag vill köpa en egen bil, han tycker jag är dum. Men vafan, vill ha egen bil och stå på egna fötter helt och hållet. eller ska man göra det sa man inte bo kvar i lycksele för då är man för nära mor o far men, äh skitsamma, kanske vänter 1 år till så blir den liite biliigare för de ä ju ingen mega gammal bil jag ska ha inte, GUBBBIL KOMBI SKA DE VA!

Tror jag ska införa dagens mp3:

03-good_charlotte-the_river_(feat._m._shadows_and_synyster_gates)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0