Öland nästa!

Ja faktiskt, ska till kalmar, sen Emmaboda. Men först Öland :) Jag uffe och Janne är det som åker. kommer bli skit najs, ska väl skicka något vykort till någon som förtjänar det :)

Varför jag ska till öland är säkert din nästa tanke va? Jag ska på Emmaboda bilutställning. Det enda negativa med den resan är väl att det är ca 180 mil eller något sådant. Lite småsegt med tanke på den lilla tid vi har att köra ner på. Men so what, blir ju bjuden på en hel del som tack. Blandannat hotellrum, dyra maträtter (!). Och diverse saker som kan vara bra att ha :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Gullit att skicka vykort inrikes ;) hoppas att jag får ngt...

2008-05-06 @ 18:33:41
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0