Piteå !

Ja nu sitter jag här i Piteå, hemma hos Anna bergström! Jag, ulf, malin och anna då. Just nu dricker dom och ser på hockey och jag sitter här och tittar på bilder för ett år sen. Då jag också var här i piteå på EDPS(en dag på strippen) och av ren KLANTIGHET brände sönder mig nå så jävulskt. Bildbevis kommer...

Dagen som varit..? hmm jaa började ju att stiga upp 05:30. Lagomt pigg man var .. not. Men men, det fungerar :) Vi gled iväg mot Piteå och var här ganska mkt före alla andra . Dagen på utställningen (anledningen till varför jag är här) var ganska bra, halv mycket bilar. Lagomt mycket folk. Synd bara de kända bilarna for hem så tidigt så man hann inte se dom så mycket.

Men nu.. kommre bildbeviset på att jag brände sönder mig. Skratta ni för jag skrattar också åt det ;)image2

Jag kommer faktiskt ihåg hur jävla dålig jag egentligen var... Solfrossa, svettades som en tok. Direkt någon tog på mig så typ gav jag dom en rak höger för att de gjorde så ont. När anna skulle smörja in mig med ca 3kg hudkräm så höll jag nästan varje gång hon tog i mig ge hon en rak höger... Men hon fick en kram istället ;D  Har fler bilder, men jag är inget tekniskt snille på blogg :)


Vi ses... Söndag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0