Seeing is believing

Jag och danne såg en film igår, trots att båda jag och daniel HATAR skräck typ så drog vi en fräckis och såg en mindre skräck :) "The eye" heter den och måste säga den var riktigt bra. Tycker ni ska se den...om ni törs ;)

Sen är det något i alla filmer, musiktexter vardagliga livet som jag fastnar för. Det är olika fraser och textramsor som folk säger som stämmer överens med livet så jävla bra... Det är typ något jag alltid lägger på minnet, och vissa ramsor vill jag bara höra om och om igen för dom låter så jävla vettiga och kloka. Varför kan folk inte bli lite mer... känsliga och inte vara kallblodiga? Iof med det menar jag INTE att alla är det, men några skulle faktiskt behöva tänka lite ibland på allt annat som man vanligtvis INTE tänker på :) true right?
En liten text snutt ur filmen minns jag i slutet , där huvudrollsinnehavaren säger "Vi behöver inte ögonen för att se, vi kan se på andra sätt" och ja, än fast man kan vara blind som hon är så kan man endå se på ett sätt. Alla andra sinnen stärks ju jättemycket och uppfattar saker som vi som har syn inte uppfattar. Sjukt :)

Tog min andra inlinestur idag, tog på mig stavarna och skrillerna och drog iväg en sväng förbi staden för att se om man såg någon bekant, dock gjorde man inte det, men skitsamma, var skönt förutom kalldraget runt öronen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0