Snö ;P

ja faktiskt , eller typ små hagel. Men ibland snö, men skitsamma, pissväder för att vara tidig sommar endå...
Nu har jag kameran hemma, verkar skit fin & bra.
Tog lite fräna kort, fast tänker inte lägga in dom än, det får bli till veckan då jag kommer hem från Öland :) Ska försöka hitta lite fina vyer och testa in objektiven så man kanske lär sig lite mera.

Sen ska jag träffa linnea, vi har typ inte sets på MINST 5 år. Hon bor numera i kalmar så det ska bli skoj att tvär ses :)
Fast jag känns inte motiverad till dom där 180 mil enkel väg. Men en bra bok, mp3, dricka och tuggummi så borde det fungera. Och SOVA!

Här är en bild på kameran föresten, plus ett zoom objektiv
image4
Kanske ska tilllägga att jag inte betalat den än, ska testa den lite. Sen får vi se ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad betalade du för den?

2008-05-14 @ 16:13:45
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0