Sol sol sol och sol och ännu mer är påväg!

Nu äre ju sol... och dom säger det kommer vara galet mycket sol de närmsta dagarna / veckan. Wunderbar! Kanske blir en kanon EDPS Piteå igen.. men denna gång ska jag INTE bränna mig som jag gjorde. Får se om det blir fredagen eftermiddag vi far eller lördag.

Sen vet ni hur gott det är med PISTAGE NÖTTER?!?! holysmokes kan man säga.  godis är ju överskattat.. dock jäkligt gott ibland ;)

Sen i morgon, ska jag passa på medans mamma och pappa är i stockholm, att ha lite grillparty verkar det som. Inte helt spikat men, troligtvis. annars drar jag hit grannen och grillar!

Sen vill jag DRÄPA lycksele kommun. Fick ingen OB lön... nog klarar jag mig, men vem vill INTE ha pengar lixom?:)

Fläskfile...potatissallad/potatisgratäng...Bearnäise (stavning??!?!)  Och sol, kamrater . Och vad mer? solstol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0