Umeå nästa!

ja efter jobbet imorgon dvs ;P  Ja den ständiga frågan är ju alltid från alla : Vad ska du göra där?

Lisa och Andreas får ledigt från barnen så jag agerar barnvakt. VIlket jag inte har något emot. "Synd" dom blivit så stor bara, mycket härligare känsla att ha dom i famnen som små små underbarn. Men dom är jätte söta endå lilla albin & ellen :)  Lisa hann knappt hälsa då jag ringde så ropade albin efter mig, haha han gallskrek till han fick prata med mig. Lill grabben där...

Ska se om jag hittar mig ut på stan en liten stund, för att eventuellt hitta några skor... Eller så får jag beställa folkrace skor från internet, dom är ju faktiskt eldsäkra ;)

Snålar faktiskt hemma hos mamma och pappa idag...Lossade lite gamla däck och surrade med håkan på garaget, sen tänkte jag uppdatera denna så ni får något att läsa.

Jag fick iaf ledigt nu torsdag kväll. Så ölands resan blir av :) Om vi nu hinner öland, det hoppas jag, kommer vara nog less att sitta i bilen endå! 180 mil enkel väg tror jag det är. sen 180 mil hem. Måste tanka hem ny mp3 så jag inte blir galen, kanske någon bok? vore nog inte se dumt. Några tips?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0