bad day

Gårdagen var verkligen en dålig dag, vet inte, allt känns så fel bara och sen morsans gnat om nå kläder inför helgen som bara är att plocka fram blevsom droppen... Sen avslutades inte kvällen som jag hade hoppats på.  men men

Nu är jag iaf nästintill ensam ansvarig för verkstan, och får börja lite smått med lastbils hjulen med. Iallafall vara med och se på som jag redan tidigare gjort. Fast får göra mer nu , lära mig mer vad alla däck dimensioner är och säkert snart montera om det är lugnare.

Men förhoppningsvis blir allt bättre, alla har ju bättre och sämre dagar och gårdagen var ju klart bland det sämsta på länge! Men får ju snart träffa mina 2 kusiner som man tyvärr inte ser allt för ofta nu längre.

Over'n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0