BORING!

Sjukt tråkigt då man förväntar sig lite saker, men sen blir som lurad... Mor o far gnäller alltid på mig för att dom tycker endel utnyttjar mig, tex genom att jag skjutsar, osv osv osv vissa saker. Men jag gör det gärna för att jag vill hjälpa folk. Har ALLTID velat hjälpa folk, alltid vara tillhands, kanske det som är lite enerverande tkr folk med. Men vem fan i helvete är perfekt? Nej precis!

Sen antingen äre något fel på min mobil, eller så svara inte folk heller. Ibland kan jag skriva åt en del folk , men då märker man vissa som ignorerar en och vissa som endå faktiskt kan ta sig tiden ibland. Men i vissa fall funderar man... Ska nog testa att inte bry mig om mobilen ett tag, men det lär ju inte göra någon skillnad. Längtar till aktivitet, om det finns någon...

Nej är inte deppad eller emo what so ever, bara mina jävla tankar ;D är helt nöjd som jag mår nu endå! Fast ingen har ju det perfekt alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0