Nytt yrke! Tvätta pengar!

har gett mig ett nytt jobb! Hittade nämligen hela fem kronor i tvättmaskinen som satt fast och blockerade dörren.. Vems det är har jag ingen om, men nu äre iaf min ;)

Satt och titta på lite bilder, både på folks bloggar och lite diverse jag tagit.  Vet inte vad jag tittade efter men , det kändes bara roligt . Jag måste vara knasig eller så äre mitt huvud som fastnar för speciella saker...och personer. Ansikten som var fina, bilder fina.  Hmm vet inte, bara något il jag har, men inget negativt med det :P

Sen idag blev min robert & robert liga splittrad, min kollega robert är nu sjukskriven i 4 veckor pga sitt knä som spökar.  Så nu blire liite mer jobb för mig eftersom jag mest troligt blir ensam i verkstan och tobbe sittandes på kontoret och ser chefig ut ! Men då tar han ju alla telefon samtal, tar betalt, fixar alla papper, beställningar som jag slipper ha ansvar över. Men snart är mina 2 månader över, då blire Maskrosen igen! Lite bådeoch att komma tillbaks. Men känns skönt att träffa alla igen :)

Ibland äe så himla klurigt när man får dubbla budskap... Så svåra att tolka, då man först får ett budskap, sen andra är total ignorans, klurigt !

Hahaha sen kom jag att tänka på alla sjuka historier man får på euromaster nu. Berättelser , historier, real life händelser. Sjukt säger jag bara, ibland så  låg nivå att man bara skrattar och skaka på huvudet!

Börjar nästan bli kaffe beroende nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0