Snöööööö!

Det snöar och är äntligen vitt ute! Knarrar så mysigt ute när man går. Bara man hade någon att gå med...! Sen kunde denna dag blivit BÄTTRE! Morsan ropade att jag var tvungen att dra på ica och köpa raspeballer för den påse vi hade hade kommit mask i... mysigt värre eller inte. Så jag tänkte jag tar volvon som står i garaget för min bil var översnöad. Så jag gick in i garaget och öppnade porten via dosan i bilen, startade bilen, tog på mig bältet, tittade i spegeln så att dörren hade öppnats, såg inget i spegeln så jag backade, och så bara KRASH! så hade garagedrörren fastnat på hälften så jag körde lös vingen ovanpå bagaget... Drog någon fin ramsa och gruvade mig smått för att säga det då jag handlat. Men jag var nog mest förbannad själv och pappa lite besviken men gjort är gjort och så mer kan man inte göra. Inte precis som att jag gjorde det med mening.


 Ja herregud... Ge mig något värt att göra! SNÄLLA! Eller hjälpmig på vägen men det är inte lätt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0