Sprudlande liv!

Aktiviteten här på bloggen bara FLÖÖÖÖDAR (ironin snarare). Nämen jag är inte hemma så mkt vid datorn, sen till vilken nytta? Bara dregla över blocket och titta efter den bil jag vill köpa, den hundrasen jag vill köpa. Aftonbladet etc etc sävarturbo.

Asså så sjukt många saker jag vill fråga, men vill inte vara ivägen heller ;D Ganska logiskt... Eller jobbig för den delen! Men endå, skulle vara roligt att fråga!

Till helgen blir det att åka till örnsköldsvik till mosters 60 års kalas! Lite spännande att träffa så sjuuuuukt mycket folk som det kommer vara. Undra om min kusin ska dit med barnen? bara ett sätt att få reda på.. eller två. Ringa eller vänta och se om dom kommer dit :)

Sugen på att ut och göra någonting på helgerna nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0