A beautiful lie

jag har som sagt ett nytt favorit album "30 seconds to mars" eller 30STM,  fast jag hittar fan bara deras låtar på youtube? hmz får dra en request att få hem dom!

Jobbet går bra, inte så hemskt stressigt just nu, men det lär ju bli det! Längtar inte speciellt efter en bilkö på 15 bilar som trängs för att få komma in först ! Och alla är griniga för att det är snö och dom vill ha däcken på och inte hade beställt tid ;P
Fått veta exakta lönen och skrivit anställningsavtal, även övertidsjobb kommer det bli en hel del, kvällar/helger i värsta fall! Men är ju inte under en sån lång period så det är acceptabelt!

Snuvit har jag blivit igen, men otrivin mentol rensar gode duktigt måste jag säga!

Ganska roligt då man kommer hem från jobbet, ser man är helt svart i ansiktet som en commando soldat på uppdrag i jungeln! Haha, de roligaste är att ingen säger till heller ;D inte fasen går jag och tittar i spegeln hela tiden. Svettig, torka av mig med tröjan, tvätta tröjan på kvällen. Men man är alltid endå svart i ansiktet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0