Nej jag är inte död ;)

Som anna skrev    "Har du lagt ner bloggen nu när du blivit däckgubbe..? ;)" Och mitt svar på det är nej !
Bara lite sämre om tid att skriva och sen föredrar jag kompisarna istället för en dator! Så nu andreas och anna som efterfrågat uppdateringar nu får ni det ;)

Så jag började ju jobba i onsdag, och lite ovanligt äre ju för mig! Men så passade den andra robert där, att vara sjukskriven 2 dagar så jag och Allan fick styra verkstan mer eller mindre, så det var ganska bra så jag får lära mig lite av deras rutiner och sätt att arbeta innan stressen drar igång!  Men jag måste säga att jag trivs rätt så bra trots dessa tidiga mornar!

Veckan har annars flytit på ganska odramatiskt, fått använda mina engelska kunskaper och blandad tyska för att få några tyska turister att förstå att deras däck inte gick att laga! Inte tränat något för att spara lite på kroppen här i början, men ska väl snart börja om igen för att bygga musklerna medans jag jobbar på för det är ganska slitigt ibland!

Sen helgen har jag umgåts mest med magnus & camilla! vilket har varit mycket trevligt måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0