once a week

Som ni märker är det ganska utspritt mellan mina inlägg,  har hellre prioriterat att umgås med kompisar  istället för en dumburk till dator...!  
Men jobbet går ganska bra, alltid lite rörigt och stressigt (som inte minst märks på mina knän)!  Tänk er cirka 300 knälyft  per dag så kännner ni min vardag ;)  Jag tror dom är ganska nöjd med mig, såklart ingen är fulllärd och vissa saker frågar jag om! Men hellre att man frågar än gör fel. 
Får träffa mycket folk :) Fast 99% är ju inte i min åldersgrupp hehe...

Men helgen blir det kanske fest lite lätt, iallafall gå på hotellets spa med mange&camilla och någon till, vete tusan vem det var faktiskt...  Men skönt att bara få kunnna slappna av ochkännna lugnet och umgås och ha roligt! Blev mycket och där  haha.

Då jag mange och camilla satt och chillade i soffan ringde Camillas faster erika och bad oss hjälpa fånga hennes hund som lyckats dra sönder ett koppel och inte ville komma tillbaks ! Efter typ jag frusit i 15 min och dom 70 minuter så fick vi äntligen fast hon iaf. Sen tänkte jag testa mina färdigheter att bestämma över en hund jag bara träffat 1 gång.  Och ganska bra lyckades det. Skulle vilja ha en hund i kanske en månad och testa på. Måste nog ringa till agneta snart så jag kan eventuellt låna Kiwi :)

Och sen anna, jag jobba lite då och då övertid för att kunna sluta tidigt någon fredag så jag kan sätta mig i bilen och hälsa på dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0