Tappat 3 fingrar... :(

Måste jag säga att det iallafall känns som.  Tänk er att få ett järnrör med ganska mycket kraft över fingrarna? Ja det hände mig idag fast inte järnrör. Utan via jobbet... Men men vill man vara fin får man lida pin ;)

Nu sitter jag och camilla här, ser lite på tv och chillar. Och vi fick liten obehaglig känsla ganska nyss, saaben min var jätteskum, så den blev parkerad och tog en annan bil istället,  tur man har fler bilar i familjen :)

Fick min första lön iaf, måste säga att jag är sjukt nöjd. Och med tanke på mina utgifter bli det mycket kvar. Men jag måste slösa lite snart, och snart blir det nog ska ni se ;)

Sen att mange och camilla har bokat en hundvalp gör mig ju inte mindre sugen måste jag säga...!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad har du gjort för skönhetsingrepp på fingrarna då? :P

2008-10-25 @ 17:49:03
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Anna

Men då sätter du ju in "vill man vara fin får man lida pin" i ett konstigt sammanhang :P

2008-10-26 @ 22:21:15
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0