Är jag knäpp/inte klok? Read

Fick några kommentarer att jag måste vara knäpp och att jag inte är klok ikväll iaf... Alltid trevligt... Not.
Okej, lite annorlunda omständigheter nu men endå,  en man som man känt sen februari i år dog idag, på jobbet dvs. Och jag hade slutat 12:00 i morse och ville endå fara och som säga "hejdå" åt han,ett sista farväl.

För om man inte blir fäst vid de som bor är man antingen väldigt professionell och lägger det åt sidan, eller är man som jag och man binder fast sig. Fast jag tror nog det lutar mot att jag INTE är professionell för jag fastnar vid dom.

Men jag ville som sagt fara dit och säga ett sista adjö, och till hans dotter som man lärt känna med som fortfarande var kvar.
Och de va då jag fick höra dom kommentarerna ovan...

Men.. är jag verkligen knäpp/inte klok som far dit 5 minuter på ens lediga tid för att säga adjö till något som gått bort?

Är jag det får jag väl leva med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0