Jätte rörigt

Ni kanske minns då jag skrev att jag älskar mina drömmar? Well not inatt iaf,  mått bättre har man gjort då man vaknat kan jag meddela!

Och just nu är det jätte rörigt i mitt så kallade liv, allt är osäkert, jag är orolig och feg, och blöder näsblod :/
Och så mycket som är på G att ändras nu, och det känns väl bra men endå jätte jätte oroligt, för att ändra från något man är van från till något helt nytt. Nytt folk som man endå känner lite halvt, nytt ställe.

Will i do just fine or aint i what i takes? På många sätt frågar jag mig det själv...

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du också blött näsblod? Vad äre för jäkla näsblödarepidemi som går? :O

2008-09-03 @ 13:58:46
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0